Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Stjepan Mesić: Srbija mi plaća što sam rušio Jugoslaviju

Komentari (13) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 sreda, 24 novembar 2010 20:06
Velibor
IDEMO DALJE!
Toliko nam se smeju da smo postali sprdnja i dnevna zabava!
A Mladja kida li kida...
Ima li kraja?
Preporuke:
0
0
2 sreda, 24 novembar 2010 21:10
johnny rebel
Yeah. That's the way the (yellow) cookie crumles.
Keep up the good (yellow) work.
Just follow the YELLOW brick road!

Samo tako, d.p.tom napred, pravac u "jeuropu". Paradno i "ponosno", uz potporu "braće".
No, šta ja to pričam!?

Zaslužio je to najveći "antifašista" u 'Rvata, pjevač ustaških budnica, podnosilac raporta "neo-poglavniku": "Zadatak izvršen, Jugoslavija više ne postoji!"

A za nedavnu amnestiju Siniše Rimca,
ubice tročlane zagrebačke srpske porodice Zec (među njima i osmogodisnje djevojčice), zaslužio je Stipica da mu "pro-srpska" vlada i njegov partner, "pro-srpski" predsednik Srbijice, udvostruči mesečnu "mirovinu".

Stipice, dođider i kod nas u Republiku Srpsku, da ti i mi nešto uručimo.
Preporuke:
0
0
3 sreda, 24 novembar 2010 21:52
banedral
Ovo prelazi u tugu koliko je katastroficno smesno!!!
Preporuke:
0
0
4 sreda, 24 novembar 2010 22:01
jevropljanin
Da si kojim slučajem Srbin i čuvao Jugoslaviju, dobio bi od šake do lakta.
Preporuke:
0
0
5 sreda, 24 novembar 2010 23:05
Jasna Simonović
Predsednik države priznaje da je rušio zemlju čiji je predsednik!? Da li je ovo tačno?!
Kako bi na ovakvo priznanje reagovalo na primer Američko tužilaštvo!? (ako već neko evropsko ne reaguje da čoveku pomogne da se dozove svom grehu!)...
A penziju svakako da treba da prima....to je po zakonu...
Preporuke:
0
0
6 sreda, 24 novembar 2010 23:23
jova
Srbima je, nazalost uz strasne zrtve, zapravo skinuo jaram, i otvorio oci.
A Hrvatima?
E njih je zapravo vratio u Austrougarsku, gde im je i mesto.
Preporuke:
0
0
7 četvrtak, 25 novembar 2010 00:29
Biljana Nikolić
A da neko obavesti Haško tužilaštvo o ovoj izjavi? Mogli bi da ga optuže pa onda oslobode, kao i ostale hrvatske i muslimanske zločince.
Preporuke:
0
0
8 četvrtak, 25 novembar 2010 02:02
Stipe i Borka
Doskorasnji hrvatski i sadasnji srpski predsednik po necemu su frapantno slicni! Sta god da kaze i cini - Mesic cini protiv Srbije! Isto to vazi i za Tadica, i on cini sve protiv Srbije! Zato je toliko i voleo Mesica, pa mu je ljubav presla i na Josipovica. Kad dodje vreme za Tadicevu penziju, Srbija ce ga obilato nagraditi sto je rusio Srbiju!
Preporuke:
0
0
9 četvrtak, 25 novembar 2010 03:19
Da li je tacno ono sto svi znaju... - @Jasna Simonovic
"Predsednik države priznaje da je rušio zemlju čiji je predsednik!? Da li je ovo tačno?!" Pa, dobro, Jasna, zar smo svi mi od juce? Kakvo Vam je to pitanje, da li je to "tacno"? Pa, Mesic nikad nije u pravom smislu bio predsednik Jugoslavije - on je doveden (po principu "rotacije", kao predsedavajuci predsednistva) upravo sa ciljem da srusi Jugoslaviju! Nije to ni tada skrivao. Srpski "kadrovi" su se opirali, ali su na kraju popustili, i tako je Stipe mogao trijumfalno da doceka raspad Jugoslavije, pripisujuci to bas sebi u zasluge. Da budemo objektivni, i da je tada red za mesto predsedavajuceg bio na nekom drugom (recimo iz BiH, Makedonije, Slovenije) - rezultat bi bio isti. Drugim recima, Mesic preuvelicava svoju ulogu, a malim ljudima poput njega to jedino i preostaje - da se onako zgoljavi i nikakvi propinju na prste! Jedino ne razumem zasto mu Srbija daje onu "penziju" - nije on predstavljao tada Srbiju, niti Srbija sada preuzima obaveze Jugoslavije!
Preporuke:
0
0
10 četvrtak, 25 novembar 2010 09:15
Jasna Simonović
Komentatoru "Da li je tacno ono sto svi znaju... - @Jasna Simonovic" ..

Mislim, gospodine ili gospođo, da niste u pravu...
Ovo je nova izjava čija verodostojnost zahteva proveru, svakako...mi je čitamo samo iz novina, verujemo toj izjavi...Dokaz na sudu je potreban...Svakako da su sveće izjave jači dokaz nego zastarele po kojima niko pravno nije reagovao...

Takođe niste u pravu...ne postoji "predsednik u pravom smilslu" i predsendik bez smisla! Odakle vam to...Pravna odgovornost postoji nad predsednikom zemlje kakva god da je ona bila po nečijem ukusu...

A mislim da niste u pravu da bi isto bilo da je bio neko drugi umesto Mesića...Možda bi taj drugi sprečio Vukovar! Možda bi zamesio barem pogaču kruha...

Mislim da Specijalno tužilaštvo u saradnji sa hrvatskiom tužilaštvom a u interesu svih ljudi koji su davali živote i imovinu treba da podnese krivičnu prijavu protiv gdina Mesića...Mislim da je to bolje i za njega da se dozvoe svom grehu...Ovaj je život isuviše kratak da ne bi svako mislio šta će "posle"...
A kada bi gdin Mesić uspeo da uvidi svoje (ne)činjenje, ma ja bih mu dala najveću doživotnu penziju npr. iz fonda ECB...
Preporuke:
0
0
11 četvrtak, 25 novembar 2010 09:29
Jasna Simonović
Dodatak "Komentatoru "Da li je tacno ono sto svi znaju... - @Jasna Simonovic" ..

Da, Srbija nije presekla "pupčanu vrpcu" sa Jugoslavijom, da se tako plastično "ženski" izrazim, pa tako mislim da ima obaveze i odgovornosti za sva događanja na teritorijama do njihovog voljnog odvajanja...Tu svakako postoji mnogo toga što je činjeno, pa je odgovornost odnosno obaveza ispunjena...ali postoji i što nije...

ps Meni je potpuni psihološki normalno što se "Mesić propinje na prste"....Kad se pojavi čovek pored kao što je Ivo Josipović, onda je uzor tu, a nije ga lako dostići..

Jer!? Vukovar nije kinematografija, Vukovar je istina!
Preporuke:
0
0
12 četvrtak, 25 novembar 2010 14:50
Povratak u 1990/91 - @Jasna Simonovic
Mesic je od samog pocetka spadao u hrvatske "jastrebove", tako da se svima koji su se jos nadali da ce Jugoslavija opstati dizala kosa na glavi pri pomisli da bi upravo takav covek mogao biti - predsedavajuci predsednistva iste te SFR Jugoslavije, koju je Tudjman zvao "Sfrjot"! "Stranci" - dakle oni koji su hteli raspad zemlje - prisilili su nas da takvog Mesica ipak prihvatimo, i dopustimo mu da iz Beograda radi na rasturanju zemlje ciji je "predsednik" nominalno bio. Da je na njegovom mestu bio Gligorov, neko iz Slovenije ili BiH - isto bi sve bilo u Hrvatskoj, tako da bi se verovatno opet desio i Vukovar, koji jeste istorija, ali i nasa, sa nasim zrtvama, sa nasim gubitkom tog nekad srpskog grada (ugurali ga Tito i Hebrang u Hrvatsku, valjda kao nagradu za hrvatski genocid nad Srbima!). Vukovar i ostalo - a pre svega nase strdanje, mozda je mogao spreciti vojni vrh, vojnim pucem, da nije "dremao". Silno me cudi Vase nepoznavanje cinjenica, g-djo Simonovic - jer, vec 90-ih godina Mesic je objavio knjigu "secanja", pod nazivom "Kako smo srusili Jugoslaviju" (kasnije je naziv promenjen u "Kako je srusena Jugoslavija", da ne bi bilo previse upadljivo). Dakle, "nas" Stipe, pevac ustaskih pesama, pobednik u dva rata, prica dobro poznatu pricu!
Preporuke:
0
0
13 četvrtak, 25 novembar 2010 15:53
Jasna Simonović
Gdine ili gdjo komentator pod pseudonimom “Povratak u 1990/91 - @Jasna Simonovic”

Ne znam da li ste vi isti komentator ili drugi, ali svejedno...

Najlepše hvala na vašem iskrenom komentaru koji u potpunosti razumem i saosećam sa trenutkom u kome smo svi živeli,a li neko nije imao sreću da preživi, pa sada mi imamo utoliko veću obavezu da oni svi počivaju u miru...

Mnoge čionjenice ne znam, ali ovu znam: Bilo da je na čelu Jugoslavije bio “hrvatski “jastreb” ili ne, predsednik države nikada nije nominalna ličnost...To je osoba koja ima odgovornost...To je radno mesto za koje je odgovoran! Činjenica je da je gdin Mesić bio predsednik Jugoslavije...Mogao je da da ostavku ako to ne zna da radi, zar ne?
(Biću slobodna da ipak glasno razmišljam: Zašto se “rulet” zaustavio na njemu, možda nije slučajno... Možda ga baš Bog proziva da skaje decenijske nagomilane grehove sa nedužnog hrvatskog naroda koji gomila neokajani Jasenovac, itd...ja bih to volela)...
Ne znam šta bi bilo da je na toj poziciji bio neko kome se samo “dizala kosa na glavi”!...Ne znam šta bi bilo da je Predsednik probudio vojni vrh!...Ne znam šta bi bilo da je bilo, ali bilo je samo ono što je bilo...
Ps Zašto je gdin Mesić promenio naziv knjige od “smo” do “je” mislim da nije lepo...Mislim da je originalni naziv knjige pravi...
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner